6 sekretów, które sprawią, że Twój brzuch będzie płaski i stonowany w 6 dni

Prawie wszyscy zajmują się dziś fitnessem – od małych do dużych. Podnosi na duchu, dodaje pewności siebie i sprawia, że ​​nie można się oprzeć sylwetce. Ale są obszary problemowe, w których nawet jeśli ciężko pracujesz na siłowni, a nawet z trenerem fitness, musisz pracować i pracować. Należą do nich brzuch. MedAboutMe przygotował 10 wskazówek, jak zbliżyć się do ideału.

Sprawność fizyczna jest pierwszą rzeczą, która przychodzi na myśl, jeśli chodzi o formowanie się, ale o tym później. Bez odpowiedniego odżywiania trudno będzie uzyskać płaski brzuch, nawet pocenie się każdego dnia na siłowni. Musisz jeść stopniowo, po 2-3 godzinach przejadanie się jest zabronione. Pomoc w walce z pokarmami tłuszczu z brzucha, takimi jak nabiał, jajka, ryby, owoce morza, oliwa z oliwek, warzywa. Nie możesz jeść fast foodów, mąki, słodyczy, wędzonych, smażonych, wszystkiego, co zawiera margarynę. Jeśli proces spalania tłuszczu już się rozpoczął i musisz utrzymać jego tempo, możesz umówić się na dzień postu. Bez fanatyzmu i głodu uderza np. w twarożek i owoce czy owoce morza i warzywa. Ważne jest, aby żywność miała niski indeks glikemiczny.

4.jpg

Czasem mylimy pragnienie z głodem i zamiast wody jemy porcję ziemniaków. Możesz eksperymentować: w momencie „głodu” nie jedz, ale pij i zjedz przekąskę, tylko jeśli woda jej nie zagłuszy.

Dobrze jest rano wypić szklankę letniej wody, do której wyciśnięto ćwiartkę cytryny. Ten napój poprawia pracę jelit i przyspiesza metabolizm.

3. Zrezygnuj ze złych nawyków

Musisz przestać z alkoholem. Po pierwsze, picie alkoholu jest szkodliwe dla zdrowia, ostrzega Ministerstwo Zdrowia. Po drugie „wzięcie na klatkę piersiową”, trudno poradzić sobie z apetytem, ​​który potem się pojawia, a w walce z kilogramami pokusy są bezużyteczne, zwłaszcza gdy rozciąga brzuch, a naszym celem jest płaski brzuch! W trosce o piękne formy będziesz musiał prowadzić zdrowszy tryb życia.

4. Naucz się relaksować

Co zaskakujące, aby szybciej schudnąć, tak naprawdę musisz być w stanie się zrelaksować. Stres, napięcie nerwowe są bezpośrednio związane z gromadzeniem się tkanki tłuszczowej. Więcej napięcia – więcej tłuszczu, a dla kobiet strefami zagrożenia są właśnie brzuch i biodra, na których harmonię włożono wiele wysiłku w klubie fitness. Po co więc smarować wynik niepotrzebnym stresem. Dobry sen, fizyczny i moralny odpoczynek od pracy sprzyjają osiągnięciu wewnętrznej harmonii.

READ
10 wspaniałych herbat, które przypominają trening na siłowni

5. Miej domowe spa

Płaski brzuch to nie tylko mięsień, ale także stan skóry. Nie tylko klub fitness, ale także domowe zabiegi spa pomogą napiąć skórę na brzuchu. Na okolice talii idealne są okłady z alg, które usuną nadmiar płynu z tkanek i uelastycznią skórę. Przed owinięciem dobrze jest złuszczyć solą morską. Skuteczne na brzuch – masaże olejkami eterycznymi z grejpfruta, cytryny (nie zapominając o ewentualnych reakcjach alergicznych), działają antycellulitowo. Wskazówka: po każdym masażu należy położyć się zrelaksowany przez około 10 minut pod kołdrą lub przynajmniej przykryć dużym ręcznikiem. Przy wysokim ciśnieniu krwi nie należy łączyć masażu z zabiegami kąpielowymi.

6. Utrzymuj postawę

Kiedy osoba trzyma plecy prosto, brzuch wygląda już bardziej płasko, a trener fitness nie ma z tym nic wspólnego. Tak, to efekt czysto wizualny, ale ogólnie postawa królewska czyni osobę bardziej elegancką i atrakcyjną, a narządy wewnętrzne są na swoim miejscu. Dużym plusem jest to, że żołądek nie „wypada” do przodu, jak to się dzieje, gdy człowiek się pochyla.

5.jpg

7. Śledź swoje zdrowie

Brzuch może mieć „wybrzuszony” kształt, nie tylko z powodu tłuszczu. Prawdopodobnie ktoś będzie musiał iść do gastroenterologa. Ze względu na problemy z przewodem pokarmowym żywność może być słabo trawiona. Chodzenie do dietetyka też nie boli. Nadmiar warzyw i owoców (a raczej błonnika) w diecie lub szybkie wchłanianie pokarmu wraz z połknięciem powietrza może prowadzić do zwiększonego tworzenia się gazów, wzdęć.

8. Trener fitness lub lekarz: powiedz, z kim się skontaktować

Tłuszcz brzuszny może być podskórny, a jeśli jest go za dużo, to jest to powód, aby zapisać się do klubu fitness. Tłuszcz podskórny w jamie brzusznej jest taki sam jak wszędzie. Po prostu tutaj gromadzi się bardziej aktywnie i trudniej się go pozbyć, ponieważ jest nieodłączny od natury (jest to źródło energii w sytuacjach ekstremalnych, a także ochrona dziecka przed wpływami zewnętrznymi w czasie ciąży, jeśli my rozmawiać o kobietach).

Innym rodzajem tłuszczu jest trzewny (częściej ten problem dotyczy mężczyzn). „Otacza” narządy wewnętrzne, wpływając negatywnie na produkcję hormonów, wypierając narządy, ściskając je. Jednocześnie nie ściskaj brzucha żadnym paskiem ani gorsetem.
W zależności od rodzaju tłuszczu „psuje obraz”, działania będą różne. W walce z tłuszczem trzewnym pomoże lekarz, konieczne jest badanie.

READ
10 prostych ćwiczeń, które pomogą Ci uzyskać wspaniałe pośladki

9. Zrób wdech brzuchem

Prawidłowe oddychanie jest równie ważne jak sprawność fizyczna. Większość ludzi nie zwraca uwagi na to, jak oddychają, ale najczęściej jest to płytki oddech, w który zaangażowana jest tylko klatka piersiowa. Kiedy człowiek oddycha brzuchem, aktywuje się prasa i przepona: co po pierwsze wzmacnia mięśnie, a po drugie, w tym czasie masowane są narządy jamy brzusznej.

10. Idź do klubu fitness

Lub zrób to w domu, ale teraz możesz to zrobić na zewnątrz, jeśli pozwala na to pogoda. Co najciekawsze, ćwiczenia nie dla prasy pomogą spłaszczyć brzuch (oni oczywiście też, ale reszty nie należy zaniedbywać). Na przykład przysiady i huśtawki nóg aktywnie angażują prasę. Pompki i pozycja „deski” obejmują mięśnie brzucha, dzięki czemu ciało jest rozciągnięte jak sznurek, w przeciwnym razie zapewniona jest nieprawidłowa postawa. Nawet banalne chodzenie w umiarkowanym tempie wzmacnia prasę: utrzymujemy postawę, a zaangażowane są w to mięśnie „centrum”, czyli brzucha.

Zasady kondycji i odżywiania dla płaskiego brzucha

Idealny żołądek to nie utopia, ale jak to osiągnąć? Zwróciliśmy się o poradę do profesjonalisty.

Dmitrij Łunkow.jpgOpinia eksperta

Dmitry Lunkov, kierownik klubu Miltronic w Parku Kultury:

Płaski brzuch jest „dostępny” dla absolutnie każdego! Tutaj kobietom jest jeszcze łatwiej: ich złogi tłuszczu są głównie podskórne. U mężczyzn na pewnym etapie tłuszcz zaczyna odkładać się wokół narządów wewnętrznych (wszyscy widzieli mężczyzn z żołądkami „jak bęben”). Pozbycie się podskórnej tkanki tłuszczowej jest znacznie łatwiejsze. Co należy w tym celu zrobić? Przy intensywnym treningu obwodowym wystarczy robić to dwa razy w tygodniu. Takie treningi trwają 35-40 minut i obejmują ćwiczenie całego ciała podczas jednej sesji. Do tego jeden dzień możesz poświęcić na cardio (rower, elipsa, bieg). Zasada ta jest realizowana w naszych klubach. W dążeniu do płaskiego brzucha należy pamiętać, że każdy człowiek jest indywidualny, a niuanse należy omówić z trenerem fitness.

Ale żadna ilość treningu nie pomoże, jeśli jesz „z przyzwyczajenia”: brak śniadania, trzydaniowy obiad plus bułka, późny obiad z tego, co jest łatwiejsze do ugotowania, na przykład pierogi (single mężczyźni mnie zrozumieją), i od razu idź do łóżka. To jest z gruntu błędne. W ciągu dnia jemy 5-6 razy małymi porcjami. Węglowodany – rano. Na śniadanie – i nie da się tego pominąć – stać cię na bułkę lub coś słodkiego. Ale powinna być owsianka i jabłko lub banan. Następnie w ciągu dnia preferujemy pokarmy białkowe (gotowany kurczak lub indyk, twarożek, omlet z białek), dopuszczalne są warzywa, warzywa. Ostatni posiłek to 2-3 godziny przed snem i składa się z białka. Wolę zjeść paczkę chudego twarogu. Pij 1,5-2 litry wody przez cały dzień i zapomnij o podjadaniu słodkiej herbaty z ciasteczkami na serdeczne rozmowy podczas pracy.

READ
Niesamowite! Fantastyczny cudowny napój!

Brzuch to jeden z najbardziej problematycznych obszarów. Tłuszcz odkładający się w tym obszarze nie jest łatwy do usunięcia, ale co cieszy, jest całkiem możliwy. Poza tym, że obwisły brzuch wygląda nieatrakcyjnie, wpływa również negatywnie na zdrowie.

Otyłość może prowadzić do wielu chorób, takich jak cukrzyca i problemy z sercem.

Jeśli od dawna marzyłaś o smukłym, ujędrnionym brzuszku, to najwyższy czas, aby Twoje marzenie się spełniło.

Rzeczywiście, aby znacznie zmniejszyć i napiąć żołądek w ciągu zaledwie tygodnia, nie musisz robić nic nadprzyrodzonego.

Skorzystaj z tych zaleceń i przekonaj się, że płaski brzuch to realny, absolutnie osiągalny cel!

Dieta na płaski brzuch

1. Wyeliminuj lub znacznie ogranicz spożycie soli

Sól w znacznym stopniu przyczynia się do obrzęków organizmu, mocno słone jedzenie jest całkowicie niezdrowe, a często nawet bardzo szkodliwe. Sól lepiej zastąpić naturalnymi przyprawami i ziołami.

Pamiętaj, że piękny brzuch i słone jedzenie nie idą w parze, gdy następnym razem będziesz chciał posolić swoją sałatkę. Kiedy odzwyczaisz się od słonych potraw, poczujesz prawdziwy smak jedzenia i nie będziesz już mieć ochoty na sól.

2. Dieta niskowęglowodanowa

Tutaj również wszystko nie jest trudne. Jedz więcej białka i warzyw, a mniej lub przynajmniej tymczasowo staraj się wyeliminować węglowodany z diety.

Tydzień – a natychmiast zobaczysz i poczujesz wynik. Oto, co możesz zjeść: jajka, ser, twarożek, orzechy, chude mięso (cielęcina, konina, indyk, kurczak), ryby, warzywa, brązowy ryż.

Oto, czego nie możesz: ziemniaki, makaron, chleb. Już po tygodniu takiej diety będziesz mógł zauważyć znaczny ubytek brzucha.

I nawet uczucie głodu nie będzie Cię prześladować, pokarmy bogate w białko zapewnią Ci wystarczającą ilość energii na wszystkie codzienne czynności.

3. Bez mleka

Z produktów mlecznych w twoim menu może pozostać tylko ser i twarożek. Laktoza zawarta w mleku może powodować problemy trawienne. Aby żołądek był mniejszy, konieczne jest usunięcie wszystkich pokarmów, które mają zły wpływ na układ pokarmowy.

4. Tylko właściwe owoce

Możesz jeść owoce cytrusowe i jagody, czasem jabłka. Aby pozbyć się żołądka, należy usunąć z pożywienia wszelkie źródła węglowodanów, fruktozę, która jest również obecna w wielu owocach. Więc chwilowo nie ma bananów i gruszek. Pomarańcze, grejpfruty, kiwi to świetna alternatywa!

READ
11 herbat, które pomogą Ci spalić tyle tłuszczu, ile godzina na siłowni

5. Żadnych pikantnych potraw

Pikantne potrawy bardzo sprzyjają wydzielaniu soku żołądkowego. Innymi słowy, pobudza apetyt. Zostawmy więc pikantne przyprawy, podczas diety absolutnie nie jest to konieczne.

6. I bez konserwantów

Alkohol, cukier, przetworzona żywność z różnymi dodatkami chemicznymi – usuń wszystkie te niezdrowe pokarmy. Twój żołądek będzie piękny, nie przeszkadzaj mu, przestań się krzywdzić i jeść prawdziwą truciznę.

Konserwanty zawierają tak zwane tłuszcze trans, które natychmiast odkładają się na brzuchu i bokach. Alkohol sam w sobie jest produktem bardzo wysokokalorycznym, a poza tym podobnie jak ostre potrawy pobudza apetyt. Z cukrem wszystko jest już oczywiste, można go zastąpić niewielką ilością miodu.

Jeśli wytrzymasz na tej diecie tylko tydzień, wynik nie będzie długo czekać. Aby mieć całkiem płaski brzuch, powinieneś ograniczyć się do jedzenia w ten sposób. Poza tym jedzenie bez soli, pieprzu i konserwantów jest bardzo zdrowe.

Jeśli dodasz więcej ćwiczeń, wynik będzie po prostu genialny. Uwierz w siebie, a już wkrótce będziesz mógł podziwiać swój idealny brzuszek. Musisz tylko trochę spróbować!

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Trendy w modzie
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: