5 cech kobiety, która nigdy nie schudnie

Niezdrowe jedzenie, niewłaściwa codzienna rutyna, brak aktywności fizycznej nieuchronnie doprowadzą do wzrostu podskórnych złogów tłuszczu.

Jest to obarczone nie tylko kompleksami dotyczącymi wyglądu, ale także powoduje znaczną szkodę dla zdrowia. Po tygodniu spodnie odlecą! Zniknie gruby brzuch i boki, wystarczy na pusty żołądek.

Bez wątpienia zdrowe odchudzanie to długi proces, który wymaga odpowiednio zbilansowanej diety i regularnej aktywności fizycznej… Pomóż organizmowi schudnąć z domowym sposobem na odchudzanie od „So Simple!”.

Jak schudnąć w dwa tygodnie

Po tygodniu spodnie odlecą! Zniknie gruby brzuch i boki, wystarczy na pusty żołądek.

składniki

  • 200 ml octu jabłkowego
  • 3 suszone figi

przygotowanie

Suszone figi przekłuć wykałaczką i umieścić w zamykanym pojemniku. Suszone owoce polać octem jabłkowym i pozostawić na noc. Następnego dnia rano wycisnąć figi z płynu i zjeść, a wieczorem 3 nowe owoce włożyć do pozostałego octu.

Podana ilość octu powinna wystarczyć na tydzień. 8 dnia przygotuj świeżą porcję środka, dodając kolejne 200 ml octu jabłkowego. Kontynuuj kurację według powyższego schematu przez kolejne 7 dni.

Dzięki temu narzędziu nie tylko przyspieszysz metabolizm i oczyścisz swój organizm, ale także zyskasz porcję niezbędnych witamin, bo tylko leniwi nie słyszeli o zaletach fig!

Z pewnością powinieneś opowiedzieć znajomym o tym wspaniałym przepisie na odchudzanie. Wiele kobiet zmagało się z nadwagą przez prawie całe życie.

Jednak proces nie wychodzi z „martwego punktu”. Jakie są oznaki, że nie będziesz w stanie schudnąć, dopóki nie zmienisz swojego nastawienia do nadwagi? Wymyślmy to razem.

5 cech kobiety, która nigdy nie schudnie

Jej głównym celem jest utrata wagi.

Głównym błędem wszystkich tych, którzy chudną, jest wyznaczenie sobie celu, aby za wszelką cenę zmieścić się w „te same dżinsy”. Kiedy uwaga kobiety skupia się wyłącznie na pozbyciu się nadwagi, tak naprawdę całe jej życie podlega temu procesowi.

Nie myśli o pracy, rodzinie i bliskich, cały czas poświęca na liczenie kalorii i szukanie potraw z minimalną zawartością tłuszczu. W takim „błędnym kole” bardzo łatwo stracić kontakt z rzeczywistością.

O ile tajemnica osiągnięcia celu tkwi w rzeczywistości na zupełnie innej płaszczyźnie: warto pamiętać o zadaniu, ale nie czynić z niego pracy swojego życia.

READ
Aplikacja mobilna „Twój Trener” - treningi na siłowni i w domu

Ma nadzieję na cud

Kolejnym błędem tych, którzy tak chętnie pozbywają się zbędnych, a jednocześnie nie osiągają sukcesu, jest nadzieja na okoliczności zewnętrzne.

Takie kobiety mają zwykle wysokie oczekiwania w stosunku do egzotycznej diety, tybetańskiej diety monastycznej i wierzą w moc „oczyszczających postów”.

Główny problem polega na tym, że odmawiają „słuchania swojego organizmu”, jego potrzeb, a także uwzględniają okoliczności. Stąd krótkotrwały efekt nawet najostrzejszych obostrzeń.

Chce szybko schudnąć

Z reguły chęć schudnięcia szczególnie nasila się w momencie przed sezonem letnim lub ważnym wydarzeniem. I tutaj w głowie „wiecznie chudego” zaczyna się mechanizm zegara, nieustannie ponaglający go do upragnionego celu.

Ludzkie ciało, nieprzystosowane do dużych wahań wagi i gwałtownej zmiany stylu życia, prędzej czy później zaczyna „buntować się” i wyraża swój sprzeciw wobec ekspresowych metod gubienia nadmiaru.

Ona beszta i robi sobie wyrzuty

Ulubioną rozrywką wszystkich, którzy bezskutecznie chudną, jest żal, że nie robią wystarczająco dużo, aby w końcu pozbyć się kilogramów. Z reguły towarzyszy mu też niechęć do siebie – kompletna, niesportowa i „luźna”.

Podczas gdy ciągłe destrukcyjne myśli jeszcze bardziej wprowadzają kobietę w stan, z którego chce się wydostać. Wystarczy zmienić stanowisko z krytyki na akceptację siebie ze wszystkimi kilogramami. A potem wynik nie potrwa długo.

Nie próbuje zrozumieć dlaczego.

Często zdarza się, że przyczyna nadwagi leży w płaszczyźnie medycznej. I nie wszyscy o tym myślą. Zamiast sprawdzać stan krwi, tarczycy i narządów wewnętrznych, kobiety wolą pedałować, aż zemdleją na rowerze stacjonarnym.

A psychologiczne przyczyny nadwagi w ogóle nie są brane pod uwagę. I okazuje się sytuacja, w której starają się radzić sobie z „objawami” nawet nie myśląc o przyczynach.

W czasach, gdy cały świat chudnie, chodząc na siłownię, jedząc właściwie tylko produkty ekologiczne, sama chcę schudnąć. Ale są chwile, kiedy liczby na wadze nie zmniejszają się, a talia i biodra nie tracą na wadze o milimetr. Poprosiliśmy ekspertkę – Swietłanę Khoruzhaya – psycholog fitness, trenerkę fitness, aby wyjaśniła, z czym to się wiąże i jak zrzucić te znienawidzone kilogramy.

„Punkt bez powrotu” to sytuacja, w której prawidłowe odżywianie, dzienne ograniczenie kalorii, a nawet ćwiczenia nie pomagają i nie pomogą schudnąć. Dlaczego to się dzieje? Ponieważ niewłaściwy tryb życia powoduje nieodwracalne zmiany w pracy układu hormonalnego.

READ
Strategie żywieniowe, które naprawdę działają!

1. Zespół metaboliczny lub insulinooporność

To najczęstszy przypadek. Powody – zamiłowanie do słodyczy, nadużywanie alkoholu i brak aktywności fizycznej – prowadzą do tego, że w organizmie stale wzrasta poziom glukozy. Prędzej czy później organizm się męczy i pojawia się „punkt bez powrotu”. Testy diagnozują insulinooporność, czyli zwiększoną produkcję insuliny.

Osoby cierpiące na zespół metaboliczny muszą pilnie połączyć się z endokrynologiem. Twój lekarz przepisze Ci leki, które pomogą Ci kontrolować poziom cukru. Ale leczenie nie wystarczy. Ważne jest, aby zmienić swoje nawyki żywieniowe i zacząć jeść mniejsze produkty o niskim indeksie glikemicznym, które utrzymują niski poziom glukozy. Jeśli zignoruje się insulinooporność, może rozwinąć się cukrzyca typu XNUMX.

2. Naruszenie jajników

Jeśli złogi tłuszczu odkładają się w dolnej części ciała i ani sport, ani dieta nie pomagają, czas udać się do lekarza. Brak równowagi hormonalnej prowadzi do tego, że wszystkie węglowodany, które spożywa kobieta, zamieniają się w tłuszcz. Bez względu na to, jak zbilansowana jest dieta, kobieta przybierze na wadze. Jedynym wyjściem z sytuacji „bez powrotu” jest wizyta u lekarza i przywrócenie równowagi hormonalnej.

3. Otyłość kortyzolowa

Tłuszcz szybko odkłada się w jamie brzusznej, a reszta ciała wygląda dość szczupło? Warto pomyśleć. Być może zaczyna się otyłość kortyzolowa.

Kortyzol to hormon stresu. Jest wytwarzany w nadnerczach i aktywuje odpowiedź obronną organizmu na zewnętrzne niebezpieczeństwo. Wraz z jej nadmiarem w organizmie gromadzi się dużo glukozy, zwiększają się zapasy energii. Jeśli nie zostaną wykorzystane, energia zostanie zmagazynowana w tłuszczu. Niepokój i niepokój, niewystarczający sen i odpoczynek, nawet regularne pobudzanie aktywności poprzez kofeinę prowadzi do wzrostu kortyzolu. Kiedy ta sytuacja utrzymuje się przez długi czas, na brzuchu, w pępku i podbrzuszu odkładają się złogi tłuszczu i rozwija się otyłość.

Niepokój i niepokój, niewystarczający sen i odpoczynek, nawet regularne pobudzanie aktywności poprzez kofeinę prowadzi do wzrostu kortyzolu. Kiedy ta sytuacja utrzymuje się przez długi czas, na brzuchu, w pępku i podbrzuszu odkładają się złogi tłuszczu i rozwija się otyłość.

4. Niedoczynność tarczycy

Szybkość, z jaką organizm zużywa energię, jest regulowana przez tarczycę. Ciało nie będzie w stanie zapewnić pełnego metabolizmu, jeśli jego funkcja zostanie zmniejszona. Otyłość będzie postępować nawet przy zmniejszeniu spożycia kalorii. A wszystko, co dostaje się do organizmu, natychmiast odkłada się w magazynie tłuszczu. W przypadku „tarczycowego” przyrostu masy ciała dochodzi również do zatrzymywania płynów w organizmie, co również przyczynia się do przyrostu masy ciała. Niedobór jodu w diecie wywołuje zaburzenia w tarczycy.

READ
6 najskuteczniejszych sposobów na odchudzanie

Aby rozpoznać problem na czas, regularnie odwiedzaj endokrynologa. Po przejściu testów na hormony sytuacja się wyjaśni i możesz podjąć kroki w celu przywrócenia funkcjonowania tarczycy. Lekarz przepisze leki będące syntetycznymi analogami hormonów tarczycy. W ten sposób tło hormonalne stabilizuje się, a przyrost masy ciała ustaje.

5. Nie lubię

Stan, w którym nie ma chęci poprawy zdrowia, zachowania zdrowia i harmonii, pojawia się, gdy nie ma miłości do siebie. Diety, maratony, wyczerpujące treningi na siłowni – wszystko na nic.

Aby pokonać nadwagę, ważne jest, aby rozwinąć miłość do siebie, stworzyć nowe zasady życia i nauczyć się ich. Po prostu naucz się stanu miłości własnej! A zatem psychologia fitnessu to przyszłość. Psycholog fitness, będący jednocześnie trenerem i mentorem fitness, zwiększy pewność siebie i chęć do odchudzania, zmotywuje, wesprze na etapie osiągania wyników i pomoże w utrzymaniu osiągnięć.

Sam człowiek stwarza sytuację złego stanu zdrowia, zaburzeń hormonalnych i otyłości, gdy stale sprawdza organizm „pod kątem siły”. Po co? W pewnym momencie ciało osiąga „punkt bez powrotu”, kiedy człowiek nigdy nie schudnie w zwykły sposób. Pomoże tylko system „endokrynolog + dietetyk + trener + psycholog fitness”, twarda samodyscyplina i miłość własna.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Trendy w modzie
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: