17 przydatnych zasad prawidłowego odchudzania, dzięki którym staniesz się top modelką

Dietetyk odkrył sekret idealnej sylwetki: 24 zasady, dzięki którym staniesz się top modelką!

przez Masterweba

Dzięki tym wskazówkom zrzucisz zbędne kilogramy, uporządkujesz dietę, znormalizujesz wszystkie funkcje życiowe organizmu, co oczyści Twój organizm z wszelkiego rodzaju toksyn i złogów, sprawi, że będzie czysty, zdrowy i pogodny. Szybko pozbędziesz się nadwagi i skonsolidujesz swój wynik.

Bardzo łatwo jest zrobić piękne i smukłe ciało! Dowiedz się, jak tutaj:

1. Ile osób mówi światu, że 2 litry dziennie to niezbędne minimum dla osoby dorosłej.

2. Alkohol jest dozwolony w diecie, ale tylko jeden kieliszek wytrawnego czerwonego wina.

3. Aby delikatnie aktywować przewód pokarmowy po przebudzeniu, zaleca się wypicie 1 szklanki wody na pusty żołądek. Po wszystkich porannych zabiegach śniadanie jest dozwolone po 30 minutach.

4. Przed jedzeniem z reguły pij wodę przez pół godziny. Nie pij jedzenia. Po jedzeniu – pij nie wcześniej niż 40 minut.

5. Zaplanuj swoją dietę na 5-6 posiłków dziennie (dzięki temu organizm nie wejdzie w tryb oszczędzania i odkłada się w postaci tłuszczu).

6. Ostatni posiłek powinien być 3 godziny przed snem. Picie wody jest dozwolone w dowolnym momencie.

7. Wyrób sobie nawyk picia herbaty i kawy bez cukru, także bez żadnych dodatków.

8. Jedz ziemniaki nie częściej niż 2 razy w tygodniu. I tylko w formie gotowanej lub pieczonej.

9. Winogrona i banany to jedne z najbardziej wysokokalorycznych pokarmów, więc ogranicz się i pozwól im poczekać, aż schudniesz.

10. Dzień rozładunku bez szkody dla sylwetki można przeprowadzić raz w tygodniu.

11. Aktywność układu sercowo-naczyniowego wynosi maksymalnie odpowiednio 18 godzin, jest to najbardziej odpowiedni czas na trening.

12. Zawsze pamiętaj o sporcie. Lekka gimnastyka rano i wieczorem. Te czynności przyspieszą metabolizm. Zawsze istnieje możliwość biegania lub rozciągania się, ale ogólnie nie jest trudno znaleźć kursy wideo.

13. Idealny czas na uprawianie sportu to od 17.00 do 20.00. Patrz pkt 11.

14. Śniadanie to najważniejsza część dnia, nigdy go nie opuszczaj!

15. Zupy, buliony, sałatki, gotowane beztłuszczowe mięso, warzywa, owoce doskonale nadają się na lunch.

16. Dobre na popołudniową przekąskę: jogurt, sałatka, kefir, gotowane beztłuszczowe mięso, warzywa.

READ
Jak schudnąć i nie zaszkodzić zdrowiu: 9 błędów utraty wagi

17. Na obiad dobra jest lekka sałatka, twaróg, jogurt lub duszone warzywa.

18. Owoce najlepiej spożywać rano.

19. Nie pamiętamy o daniach smażonych i wyrzucamy wszystkie przepisy.

20. Ubierz sałatki kwaśną śmietaną lub jogurtem naturalnym. No lub olej. Majonez w koszu.

21. Zapomnij o półproduktach; fast food, nasiona, solone orzechy, frytki i tym podobne. Słodka woda nie jest dozwolona, ​​jeśli chcesz schudnąć. Ze słodyczy powiedzmy mały kawałek czarnej, najlepiej ciemnej czekolady, a potem rano.

22. W tłuszczu i mące trzymaj się miar, jeśli zostaną całkowicie wyłączone z diety, będziesz nerwowy i w ciągłej depresji, która doprowadzi do późniejszego załamania!

23. Jedz małe posiłki. Jeden posiłek to nie więcej niż 200g, ale 5-6 razy dziennie.

24. Weź to, weź sobie mały talerz i zjedz łyżeczką. Na początku będzie ciężko, na pewno 7 dni, a potem żołądek się zmniejszy i ogólnie będziesz mniej jeść.

PS Aby naprawdę pozbyć się zbędnych kilogramów ze swojego ciała, postaraj się zastosować przynajmniej połowę tych wskazówek. Ponieważ zgadzasz się na tak natychmiastową i drastyczną zmianę schematu i diety – to trudne. Ale stopniowe wprowadzanie zmian do swojej rutyny z czasem przyniesie pozytywne rezultaty.

Polina Inozemcewa

Teraz rosyjska supermodelka Ekaterina Peszkowa chodzi po wybiegu dla Giorgio Armaniego, Roberto Cavalli i Alberty Feretti i pracował z sześcioma najlepszymi agencjami modelek na świecie. Jednak nawet 10 lat temu ani ona, ani jej krewni nie mogli sobie nawet tego wyobrazić. Ekaterina urodziła się w Permie, w zwyczajnej rodzinie o niewielkich dochodach. Dziewczyna była w liceum, kiedy strzałka łuski pokazała krytyczny wynik dla 14-letniego nastolatka – 91 kg. W tym czasie Katia mogła codziennie jeść fast food, słodycze i pić napoje gazowane. Nic dziwnego, że 30-metrowy wyścig na zajęciach wychowania fizycznego wydawał się uczennicy ciężkim sprawdzianem.

Ale nagle wszystko się zmieniło, a dziewczynie z nadwagą udało się pokonać siebie, aby spełnić swoje marzenie.

Od czego zacząć zdrową utratę wagi?

Естественно, худеть Екатерина начала задолго до того, как попала в модельную школу. Решив избавиться от десятков лишних килограммов, она полагалась только на энтузиазм, силу воли и видеоролики в интернете. Ведь средств на диетологов и абонемент в фитнес-центр у семьи не было.

READ
Wiczenia i inne sposoby na powiększenie biustu o 2 rozmiary

Pierwszą rzeczą, którą Catherine zmieniła w swojej codziennej diecie, było wykluczenie z niej wszystkich szkodliwych pokarmów, które tak bardzo kochała wcześniej. Potem uczennica zaczęła próbować znanych diet: białka, gryki, kefiru, a nawet głodówki terapeutycznej. Równolegle z dostosowaniem żywienia zaczęła zwracać uwagę na aktywność fizyczną – uczyła się lekcji wideo w Internecie i powtarzała ćwiczenia w domu.

Przez trzy lata dziewczynie stopniowo udało się pozbyć 30 dodatkowych kilogramów. Jej figura uległa przemianie na naszych oczach, a jej skóra stała się elastyczna i jędrna. W tym Ekaterina pomogły sporty, owoce, codzienne picie dużej ilości wody, masaże i odchudzanie w miarowym tempie.

Pierwsze doświadczenie jako model

W wieku 17 lat Catherine ważyła nieco ponad 60 kilogramów przy wzroście 176 cm.Wtedy przypadkowo zauważył ją dyrektor agencji modelek Perm, Svetlana Motygina. Jechała z mężem samochodem i zwracając uwagę na wybitną twarz poprosiła go, żeby się odwrócił.

Mam dobre oko do twarzy. Widząc Katię bliżej, zdałem sobie sprawę, że się nie myliłem. Miała dobry potencjał, ale musiała pracować z wagą.

Przewidując dalsze perspektywy, dyrektor agencji współpracował z Ekateriną za darmo. W szkole modelowania dziewczyna uczyła się angielskiego, teorii modelowania, kalania, treningu fotograficznego i aktorstwa. Przez rok zajęć wyciągnęła trzy centymetry, zrzuciła kolejne pięć kilogramów, zaczęła ćwiczyć jogę i całkowicie porzuciła mąkę i smażone potrawy.

Postęp był widoczny, tylko nieznaczne dwa centymetry w biodrach uniemożliwiły Katarzynie osiągnięcie poziomu międzynarodowego i podpisanie kontraktu za granicą. Wzmocniona aktywność fizyczna pomogła poradzić sobie z tym zadaniem. Po pierwszych testowych sesjach zdjęciowych dziewczyna została zaproszona do pracy w Tokio na filmowanie w azjatyckim Vogue.

Wyjazd do Japonii i kontrakt z wiodącą na świecie agencją

W tym samym czasie szykowały się inne zmiany w życiu. Jako studentka pierwszego roku Mekhmat zdała sobie sprawę, że jej dusza wcale nie leży w naukach ścisłych. Ekaterina postanowiła nie ignorować swoich pragnień i przenieść się do działu korespondencji Wydziału Dziennikarstwa. W tym celu musiała zdać wiele egzaminów. Ale już jesienią dziewczyna poleciała do Japonii.

W drodze do Tokio zdarzył się zabawny incydent z Ekateriną, który po raz kolejny przypomniał jej, jak wiele pracy nad nią wykonano.

Przed wyjazdem poproszono mnie o okazanie nie tylko paszportu zagranicznego, ale i rosyjskiego. Celnik, widząc mnie tam 90-kilogramowy, zaokrąglił oczy: „Czy to naprawdę ty?!”. Musiałem zdobyć i pokazać swoje portfolio, żeby móc wsiąść do samolotu.

Na swojej pierwszej podróży zagranicznej początkująca modelka nie zarobiła dużej opłaty, ale zdobyła bezcenne doświadczenie. Po powrocie do Permu Ekaterina otrzymała ofertę od jednej z najbardziej prestiżowych światowych agencji – włoskiej Next. Z brzemiennej w skutki szansy postanowiła nie odmawiać i podpisała kontrakt na pięć lat. Tak rozpoczęła się jej zawodowa droga w modelingu. Dziś dziewczyna współpracuje również z agencjami w Rosji, Hiszpanii, Niemczech, Szwajcarii i Grecji.

READ
10 najlepszych ćwiczeń na płaski brzuch i małą talię

Pokazy czołowych projektantów i szalony harmonogram

Życie modelki może wydawać się beztroskie i wyważone, ale Catherine może obalić ten mit. Poranek dziewczyny zaczyna się od małego śniadania złożonego z jogurtu i banana oraz ciągłych przesłuchań. Nawiasem mówiąc, można o nie ubiegać się 500 dziewcząt, a ostatecznie tylko jedna zostanie zatwierdzona. Ale każdy musi dać z siebie XNUMX%.

Po pracy, jeśli ma szczęście, modelka udaje się zjeść obiad w domu – w mieszkaniu lub hotelu, gdzie może mieszkać z resztą dziewczyn za granicą. Jeśli harmonogram nie pozwala, zabiera ze sobą jedzenie. Dziewczyna zwykle ma mało czasu na relaks, ale czasami spędza wolne wieczory, kiedy czyta książki, słucha muzyki i komunikuje się z bliskimi przez Skype. Ale zdarzają się dni, kiedy musi wychodzić z mieszkania wcześnie rano i wracać po północy.

Dzięki pracowitości i widocznemu talentowi Ekaterina zdążyła się już pojawić w Rosji na okładkę magazynu Aeroflot, marki Wild Orchid, a za granicą – w reklamie Wella i dla magazynu L’Officiel. Wśród zagranicznych pokazów w portfolio Ekateriny Peshkovej znajdują się pokazy Roberto Cavalli, Alberty Feretti, Giorgio Armaniego i innych projektantów mody. Nawiasem mówiąc, dziewczyna szczególnie podziwia ostatniego projektanta, ponieważ przychodzi do przygotowania pokazu przed wszystkimi stylistami i wizażystami i dokładnie kontroluje proces.

Historia Katii Peshkovej, zwykłej dziewczyny z Permu, po raz kolejny udowadnia, że ​​w każdej chwili można zacząć zmieniać się na lepsze. Czasami zwykły wypadek jest początkiem nowego życia. Ale w przypadku Ekateriny znajomość modelowania mogłaby się w ogóle nie wydarzyć, gdyby nie ciężka praca dziewczyny nad sobą. Najważniejsze, aby przede wszystkim nie zapomnieć o dbaniu o swoje zdrowie i stopniowym odchudzaniu.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Trendy w modzie
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: