10 niezawodnych sposobów, które pomogą Ci usunąć rolki z pleców w zaledwie miesiąc

Odchudzanie wymaga pewnej inwestycji czasu, wysiłku i finansów. Jak schudnąć w domu bez większego wysiłku? Warto wprowadzić w życie kilka zasad i zawsze ich przestrzegać.

Sekrety odchudzania w domu

Przede wszystkim musimy pamiętać o sekretach, które pomagają schudnąć niepostrzeżenie, bez wysiłku.

O czym to jest? Wszystko jest bardzo proste. Utrata wagi będzie przebiegać szybciej, jeśli będzie ułamkowa. Nie głoduj i czekaj 4-5 godzin przed obiadem. Lepiej zjeść przekąskę, ale w tym celu wybieraj zdrową żywność. Na przykład twarożek, jogurt, owoce, orzechy. Wtedy podczas lunchu nie będzie ochoty rzucać się na jedzenie i jeść więcej niż zwykle. Jeśli jednak nie ma głodu, nie należy zmuszać się do podjadania.

Kolejny sekret: pij czystą wodę 20 minut przed posiłkiem. Nie tylko przyspieszy metabolizm, ale także zmniejszy ryzyko przejadania się. Do szklanki można dodać plasterek cytryny. Powinieneś pić co najmniej 1-1,5 litra dziennie, nawet jeśli nie lubisz wody.

Bardzo przydatne jest, aby wieczorem nie nadużywać jedzenia, aby schudnąć. Najlepiej po 18-19 godzinach w ogóle nie ma jedzenia. Ale jeśli poczujesz głód, możesz zjeść przekąskę ze szklanką kefiru, gotowanym jajkiem, ogórkiem, jogurtem, herbatą miętową. Ma to znaczenie zarówno dla zdrowia, jak i sylwetki.

Kolejną tajemnicą jest to, że dieta musi zawierać pokarmy, które przyspieszają proces spalania tłuszczu, usuwają nadmiar wody i poprawiają trawienie. Są to cynamon, imbir, seler, buraki, kapusta, czosnek, ostra papryka, musztarda, cukinia, szpinak, ananas, kefir, cytrusy. Utrata masy ciała znacznie przyspieszy, jeśli codziennie włączysz do jadłospisu przynajmniej dwa takie produkty.

Właściwe i smaczne jedzenie

Właściwe i smaczne jedzenie

Jedzenie powinno być nie tylko poprawne, ale również smaczne. Wtedy odchudzanie będzie komfortowe. Oczywiście pewne ograniczenia są konieczne, ale nie oznacza to, że należy dręczyć uczucie głodu lub jedzenie nie smakować.

Jak zadbać o prawidłowe odżywianie? Najpierw wybieraj tylko zdrowe produkty. A to chude mięso i ryby, różne warzywa, owoce, jagody, orzechy, jajka, warzywa, zboża, produkty mleczne o niskiej zawartości tłuszczu. A także zdrowe wypieki: z minimalną ilością cukru i tłuszczu, z mąką pełnoziarnistą lub owsianą. Ogranicz ilość niezdrowej żywności w menu tak bardzo, jak to możliwe. Oznacza to, że jeśli można zjeść pełnoziarnistą bułkę i wypić herbatę, zrób to. Jeśli w tej chwili nie jest to możliwe, wypij zakupiony sok i hot doga. Oczywiście wskazane jest, aby w ogóle nie jeść fast foodów.

Po drugie, gotuj tylko pyszne dania. Wymyśl lub znajdź z wyprzedzeniem przepisy, które połączą smak i korzyści. Jest wiele opcji. Na przykład kotlety z mielonym kurczakiem, surową dynią, czosnkiem i aromatycznymi ziołami, czy minestrone z warzywami, makaronem i serem, albo roladki rybne ze szpinakiem, czy twarożek z jabłkami. Jeśli potrawy będą smaczne, nie będzie ryzyka niepowodzenia, co oznacza, że ​​odchudzanie się nie zatrzyma.

READ
Kolejny powód, który uniemożliwia zrobienie płaskiego brzucha

Po trzecie, przestrzegaj zasad zdrowej diety. Oznacza to, że rano przygotuj obfite śniadanie (płatki zbożowe, dania z twarogu, jajka), zjedz obfity lunch (zupy, mięso, ryby, warzywa), a wieczorem wolę lekką kolację (jajko, twarożek, warzywo lub dania rybne). Ponadto należy stosować tylko delikatną obróbkę cieplną: gotować, dusić i piec.

Oto przykładowe menu na jeden dzień:

  • rano: kasza ryżowa z gruszką i cynamonem, jogurt jagodowy, zielona herbata z imbirem;
  • przekąska: kanapka z serem i ziołami, smoothie z owoców cytrusowych;
  • obiad: puree z selera, cebuli i kapusty, pieczona ryba, sałatka z pomidora, ogórka i czerwonej cebuli, kompot z truskawek, jabłka i śliwki;
  • podwieczorek: deser z twarogu z malinami i gorzką czekoladą, kakao;
  • wieczorem: jajecznica z papryką słodką i szpinakiem, pieczywo, kilka jabłek;
  • przed pójściem spać: kefir z cynamonem.

Jedzenie jest obfite i urozmaicone. Ale jednocześnie takie jedzenie pomaga schudnąć. Najważniejsze jest, aby porcje były małe.

Różne aktywności fizyczne

Różne aktywności fizyczne

Nie chcesz zapisywać się na siłownię lub basen? I nie jest to konieczne! Spróbuj innej aktywności fizycznej. W końcu możesz schudnąć bez odwiedzania różnych siłowni.

Jak ćwiczyć w domu? Są różne sposoby. Na przykład biegnij. Do takiej aktywności fizycznej wystarczy zakup wygodnych butów i ubrań. Możesz biegać rano i wieczorem, tak dogodnie. Albo po prostu chodź. Ale powinno to być zrobione przez długi czas i lepiej w parku lub lesie. Nie jest również wymagana subskrypcja.

Świetnym sposobem na ćwiczenie w domu jest po prostu wybranie zestawu ćwiczeń i codzienne ćwiczenia. Poranek to najlepsza pora na takie obciążenie, ale jeśli nie ma czasu, to ćwiczenia można wykonywać po południu lub wieczorem. Możesz też pobierać filmy z treningami i ćwiczyć na nich.

Przydatną i zabawną aktywnością fizyczną jest taniec. Możesz po prostu włączyć muzykę i tańczyć lub nauczyć się ruchów z filmu instruktażowego. Najważniejsze jest, aby ćwiczyć regularnie, a nie przez dziesięć minut.

Aktywność fizyczna w domu może być nie mniej intensywna niż na siłowni. Po prostu potraktuj to poważnie i nie bądź leniwy.

Ulubiona aktywność na świetny nastrój

Czy hobby może pomóc Ci schudnąć? Oczywiście! Co więcej, nie musi być aktywny. Oczywiście, jeśli twoją ulubioną aktywnością jest pływanie, piesze wędrówki, taniec lub wspinaczka skałkowa, te dodatkowe kilogramy znikną bardzo szybko. Ale ciche hobby może w tym pomóc.

Nawet dzianie lub rysowanie jest dobre dla utraty wagi. Czemu? Wszystko jest proste. Robiąc to, co kochasz, człowiek zapomina o jedzeniu. Dając się ponieść procesowi, możesz nawet pominąć lunch lub kolację. Oczywiście pomijanie głównych posiłków nie jest tego warte. Ale odwrócenie uwagi od jedzenia wieczorem po 18 godzinach jest bardzo przydatne.

READ
Dieta brazylijska: szczupła sylwetka w 14 dni

Ponadto hobby pomaga uzyskać pozytywne emocje, poradzić sobie ze stresem, zrelaksować się i zapomnieć o codziennych troskach. A to jest również bardzo ważne podczas odchudzania. W końcu ulubiona czynność daje energię i siłę do pracy nad sobą, pomaga być w świetnym nastroju przez cały dzień.

Tak więc odchudzanie w domu może być również skuteczne. Najważniejsze to być cierpliwym i iść naprzód w kierunku swojego celu bez zatrzymywania się. Być może taki proces nie będzie zbyt szybki, ale wygodny i nieskomplikowany.

10 przepisów na pyszne bułki z przekąskami

Rodzinne wakacje czy przyjacielskie imprezy są nie do wyobrażenia bez przekąsek. Zawsze chcesz udekorować tego typu danie w szczególny sposób, aby zaimponować gościom, ponieważ będzie to pierwsza rzecz, jaką zobaczą na stole.

Najłatwiejszym i najbardziej niezawodnym sposobem jest zrobienie bułek. Z pewnością od razu przyszły Ci do głowy popularne bułeczki z bakłażana, ale w tej kolekcji, oprócz znanego przepisu, rozważymy bardziej oryginalne wariacje. Przygotuj się na uzupełnienie swojej kulinarnej skarbonki!

Czerwone roladki rybne z ricottą

Mini bułeczki na przekąskę

Zacznijmy od najprostszego. Ten przepis pomoże, jeśli goście zdecydują się na zejście zupełnie nieoczekiwanie. Potrzebujesz tylko czterech składników. Każda czerwona ryba się nada, a zamiast rukoli możesz wziąć inne warzywa do smaku.

Składniki:

  • łosoś lekko solony – 250 g
  • ricotta – 150 g
  • cytryny – 4 plastry
  • rukola – 0,5 pęczka

Metoda gotowania:

  1. Z łososia zdjąć skórę, usunąć kości i pokroić w cienkie paski.
  2. Na każdym kawałku ryby połóż ricottę, a na środku gałązkę rukoli. Zwinąć w małą roladę.
  3. Roladki połóż na talerzu, udekoruj ćwiartkami cytryny.
  4. Szybka przekąska dla gości gotowa!

Roladki z szynki z twarogiem i ziołami

Kolejny łatwy przepis na przystawkę. Trochę więcej czasu zajmie artystyczne zawiązanie kokardki z zielonej cebuli. Lub możesz przymocować krawędzie szynki zwykłą wykałaczką.

Składniki:

  • szynka – 150 g
  • ser twarogowy – 150 g
  • ogórki – 0,5 szt.
  • czosnek – goździk 1
  • dymka – grono 1

Metoda gotowania:

  1. Drobno posiekaj ogórek, przełóż czosnek przez prasę. Drobno posiekaj dwie łodygi zielonej cebuli.
  2. Do miski włożyć serek śmietankowy, czosnek, ogórek i zieloną cebulkę. Zamieszać.
  3. Szynkę pokroić w cienkie plasterki.
  4. Na każdy plasterek nałożyć nadzienie twarogowe, zwinąć roladę i związać łodygą zielonej cebuli.
  5. Podawaj do stołu!

Roladki z ogórka z tuńczykiem w puszce

Mini bułeczki na przekąskę

Przystawka ogórkowa nie musi być podawana z sosem, będzie soczysta dzięki tuńczykowi w puszce.

Składniki:

  • ogórki – 2 szt.
  • tuńczyk w puszce – 100 gr
  • ser twarogowy – 50 g
  • awokado – 0,5 szt.
  • cytryny – 0,5 szt.
  • sól – do smaku
  • pieprz czarny – do smaku
READ
Nazwany dwiema najskuteczniejszymi dietami wszechczasów

Na pikantny sos:

  • sos sriracha – 50 ml
  • Majonez – 25 g
  • wapno – 0,5 szt.

Metoda gotowania:

  1. W misce rozgnieć mięso z tuńczyka.
  2. Awokado pokroić w cienkie patyczki i skropić sokiem z cytryny.
  3. Wymieszaj twarożek i konserwy rybne. Sól i pieprz według uznania.
  4. Ogórki pokroić w cienkie podłużne plastry.
  5. Na plastry ogórka nakładamy farsz. Zwiń bułki.
  6. Do sosu wymieszaj sriracha, majonez. Skrop sokiem z limonki.
  7. Połóż bułki na płaskim talerzu i podawaj.

Wegetariańska bułka lavash z tofu

W tym przepisie możesz użyć twarogu lub serka śmietankowego zamiast tofu.

Składniki:

  • tofu – 150 g
  • lawasz – 1 szt.
  • pomidory – 1 pcs.
  • ogórki – 1 szt.
  • kapusta pekińska – ¼ głowy
  • pietruszka – 1 gałązka
  • sól – do smaku
  • pieprz do smaku

Metoda gotowania:

  1. Pokrój pomidory i ogórki w cienkie kółka. Drobno posiekaj pietruszkę. Kapustę pekińską pokroić w cienkie słupki.
  2. Umieść tofu w misce i rozgnieć widelcem. Dodać posiekaną natkę pietruszki, sól, pieprz i wymieszać.
  3. Rozłóż chleb pita i posmaruj serem z ziołami na całej powierzchni.
  4. Posyp posiekanymi pomidorami, ogórkami i kapustą pekińską. Zroluj chleb pita w rulon.
  5. Zawiń roladę w folię spożywczą i wstaw do lodówki na 2 godziny.
  6. Podawać pokrojone na kawałki.

Roladki omletowe z serem i ziołami

Mini bułeczki na przekąskę

Roladki mogą być ciekawą alternatywą dla tradycyjnego omletu na śniadanie. Podaruj sobie wolny dzień piękną porcją znanego dania!

Składniki:

  • jajka kurze – 2 szt.
  • mąka kukurydziana – 0,5 łyżeczki
  • woda – 15 ml
  • olej roślinny – 15 ml
  • sól – do smaku
  • pieprz do smaku
  • ser półtwardy – 50 g
  • pietruszka – 1 gałązka
  • koperek – 1 gałązka

Metoda gotowania:

  1. Najpierw przygotuj nadzienie. Zetrzyj ser, drobno posiekaj koperek i pietruszkę. Połącz i miksuj.
  2. Rozcieńczyć skrobię w wodzie.
  3. W misce ubij widelcem 2 jajka, wlej skrobię i wymieszaj.
  4. Rozgrzej patelnię olejem roślinnym. Wlać masę jajeczną i smażyć na średnim ogniu. Gdy omlet zastygnie, ostrożnie odwróć go łopatką i usmaż z drugiej strony.
  5. Rozłóż nadzienie na omlecie. Zwiń bułkę i przez chwilę trzymaj w ogniu, aby ser się lekko stopił, a następnie połóż na talerzu.
  6. Przed podaniem pokroić na porcje i udekorować listkami pietruszki.

Pieczone bułeczki z bakłażana z kurczakiem

Więc dotarliśmy do naszych ulubionych bułek z bakłażanem. Sugerujemy gotowanie ich w piekarniku z kurczakiem i ryżem. Zdobądź obfitą gorącą przekąskę.

Składniki:

  • duży bakłażan – 2 szt.
  • mielony kurczak – 400 g
  • ryż – 50 g
  • marchew – 1 szt.
  • cebula – 1 szt.
  • pomidory – 3 pcs.
  • olej roślinny – 3 łyżki. l.
  • bulion warzywny – 300 ml
  • sól – do smaku
  • pieprz czarny – do smaku
  • świeża pietruszka – do podania

Metoda gotowania:

  1. Ugotuj ryż do połowy ugotowanego, następnie odsącz na durszlaku i przepłucz zimną wodą.
  2. Pokrój bakłażana wzdłuż na plastry o grubości 3–5 mm. Następnie włóż do miski i zalej wrzącą wodą. Pozostaw na 10 minut do zmiękczenia bakłażana.
  3. Cebulę pokroić w drobną kostkę, zetrzeć marchewkę na grubej tarce, pokroić pomidory w kostkę.
  4. Smażyć na patelni z 2 łyżkami. l. olej roślinny marchew i cebulę do miękkości.
  5. Do miski z mielonym kurczakiem wrzuć połowę smażonego warzywa. Sól, pieprz i wymieszaj.
  6. Dodaj pokrojone pomidory i gorący bulion warzywny do pozostałego bulionu na patelni. Lekko posolić, pieprzyć, wymieszać i dusić około 5 minut. Jeśli nie ma bulionu, dodaj wrzącą wodę.
  7. Umieść farsz z kurczaka na plasterkach bakłażana. Zrolować w roladki.
  8. Nasmaruj naczynie do pieczenia 1 łyżką. l. olej roślinny i ułóż puste miejsca bakłażana. Wlać sos warzywny i piec w piekarniku nagrzanym do 180°C przez około 40-50 minut.
  9. Podawać z posiekaną natką pietruszki.
READ
Jak usunąć tłuszcz z najbardziej problematycznych miejsc – 5 ćwiczeń, które działają

Roladki z cukinii z twarogiem i awokado

Najbardziej letnia wersja bułek w naszej ofercie, a także łatwy i elegancki sposób na spędzenie bogatych zbiorów cukinii.

Składniki:

  • cukinia – 2 szt.
  • twarożek – 200 g
  • dojrzałe awokado – 1 szt.
  • wapno – 0,5 szt.
  • czosnek – goździk 3
  • pietruszka – 1 gałązka
  • oliwa z oliwek – 1 łyżki l.
  • sól – do smaku
  • pieprz do smaku

Metoda gotowania:

  1. Cukinię pokroić w cienkie plasterki na całej długości. Posmarować oliwą z oliwek.
  2. Grilluj na patelni grillowej przez 2 minuty z każdej strony.
  3. Usuń skórkę z awokado i usuń pestkę. Miąższ włożyć do blendera i skropić sokiem z limonki. Zmiel do uzyskania gładkości. Jeśli masz moździerz, użyj moździerza zamiast blendera.
  4. Twarożek przetrzeć przez sito. Połącz z puree z awokado, solą i pieprzem.
  5. Dodaj zmielony czosnek. Zamieszać.
  6. Ostrożnie posmaruj cukinię farszem. Zwiń każdą cukinię.
  7. Podawaj udekorowane natką pietruszki.

Kurczak w boczku na szaszłykach

Ta gorąca przystawka może nawet stać się pełnoprawnym daniem głównym. Tylko w tym przypadku fileta z kurczaka nie trzeba kroić na małe kawałki, ale lepiej odbić całość i piec dłużej.

Składniki:

  • filet z kurczaka – 2 szt.
  • boczek – 200 g
  • miód – 1 łyżka. l.
  • sos sojowy – 30 ml
  • cytryny – 0,5 szt.
  • sól – do smaku
  • pieprz czarny – do smaku

Metoda gotowania:

  1. Przygotuj marynatę. Połącz sos sojowy, sok z połowy limonki, miód i pieprz.
  2. Pokrój filet z kurczaka na 3-4 części, aby uzyskać tylko 7-8 kawałków kurczaka. Zalej je marynatą i pozostaw do zamarynowania na 30-60 minut.
  3. Drewniane szpikulce zalać zimną wodą i odstawić na 20 minut.
  4. Marynowanego kurczaka nałożyć na szaszłyki i zawinąć w boczek.
  5. Ułożyć na blasze wyłożonej papierem do pieczenia. Piec w temperaturze 200°C przez około 15 minut. Następnie ostrożnie odwróć i piecz jeszcze około 10 minut.
  6. Pieczone szparagi to świetny dodatek na święta.

Sajgonki smażone w głębokim tłuszczu

Egzotyczna wersja bułek przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom kuchni azjatyckiej.

Składniki:

  • krewetki – 300 g
  • papier ryżowy – 8 szt.
  • grzybica – 50 g
  • oliwa z oliwek – 1 łyżki l.
  • sok z cytryny – 1 łyżki. l.
  • czosnek – goździk 2
  • marchew – 1 szt.
  • ogórki – 1 szt.
  • olej roślinny do smażenia
  • sól – do smaku
  • pieprz czarny – do smaku
  • słodki sos chili – do podania
READ
Dla zdrowia i witalności: żywe witaminy, których każdy potrzebuje

Metoda gotowania:

  1. Funchozę przygotować zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Marchewkę i ogórka kroimy w cienkie słupki.
  2. Wlej oliwę z oliwek na patelnię. Podsmaż posiekany czosnek.
  3. Rozłóż wstępnie rozmrożone krewetki. Sól, pieprz, skrop sokiem z cytryny. Smaż przez około 2 minuty.
  4. Połóż ogórka, marchewkę, paski grzybów i smażone krewetki na krawędzi liścia ryżu. Zamknij rolki.
  5. Smażyć na głębokim oleju.
  6. Podawać ze słodkim sosem chilli.

Rolada szpinakowa z lekko solonym łososiem

Ta piękna bułka nie jest już tylko przekąską, ale niemalże dziełem sztuki i stanie się jasną ozdobą każdego świątecznego stołu.

Składniki:

  • lekko solony łosoś – 200 g
  • serek śmietankowy – 180 g
  • szpinak – 150 g
  • mąka – 50 g
  • jajka kurze – 4 szt.
  • cytryny – 0,5 szt.
  • sól – do smaku

Metoda gotowania:

  1. Oddziel białka od żółtek.
  2. Szpinak umyć i osuszyć ręcznikiem papierowym. Do miski blendera wrzucamy szpinak, żółtka. Uderz, aż będzie gładkie. Dodaj mąkę i sól, wymieszaj, aby nie było grudek.
  3. Do białek dodać szczyptę soli i ubijać mikserem do uzyskania stabilnych pików.
  4. Delikatnie złożyć razem ubite białka i szpinak. Zamieszać.
  5. Na blasze wyłożonej papierem do pieczenia ułóż ciasto szpinakowe. Wygładź tak, aby grubość wynosiła około 1 cm.
  6. Ciasto pieczemy w piekarniku nagrzanym do 180°C przez około 7-10 minut. Potem fajnie.
  7. Lekko solonego łososia pokroić w cienkie paski.
  8. Na wystudzone ciasto szpinakowe wyłożyć serek śmietankowy, plastry łososia. Lekko skrop rybę sokiem z cytryny.
  9. Ciasto rozwałkować na bułkę, owinąć folią spożywczą i wstawić do lodówki na co najmniej 3 godziny.
  10. Podawać pokrojone na 2 cm kawałki.

Zobacz jeszcze więcej przepisów w wyborze Julii Wysockiej „Przekąski na świątecznym stole”.

Subskrybuj nasz kanał w Yandex.Zen!

Wcześniej ciasto nazywano ubitym białkiem jaja, które służyło do smarowania wyrobów piekarniczych, aby nadać im połysk. Ale później znaczenie tego pojęcia

Bruschetta to nieoceniony wynalazek włoskich specjalistów kulinarnych. Zwyczajowo podaje się gościom jako lekką przekąskę przed daniem głównym. Najprostszy

Wraz z początkiem sezonu letniego i piknikowego szybkie przekąski stają się jeszcze bardziej popularne. Nikt nie chce tracić energii na gotowanie

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Trendy w modzie
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: